Home

Fello saldo

Om du inte gör av med all din surf - då sparas den. Det är enkelt att byta mellan våra abonnemang, pausa eller säga upp. Vi kommer aldrig ha bindningstid eller uppsägningstid. Hos Fello stannar du för att du vill, inte för att du måste Vi lovar att aldrig ha bindningstid eller uppsägningstid. Hos Fello stannar du för att du vill, inte för att du måste! 4 MÅNADER TILL HALVA PRISET. ALDRIG BINDNINGSTID. ALLTID FASTPRIS. BEHÅLL DITT NUMMER. SPARA UPP TILL 25GB. JAG ÄR STUDENT ÖVER 18 ÅR. JAG ÄR ÖVER 55 ÅR ELLER VILL BESTÄLLA TILL MITT BARN UNDER 18 ÅR Är du en nöjd fello och känner någon du tror skulle gilla våra abonnemang? Hurra! Då kan du bjuda in en vän och få rabatt på ditt abonnemang samtidigt! För varje vän som blir en fello bjuder vi på en månadskostnad. Logga in på Mina sidor och hämta din unika länk, som du kan dela med dina vänner Fello. Som kund hos Fello kan man kontrollera hur mycket surfdata man har kvar på två olika sätt: man kan skicka ett meddelande från sin mobiltelefon eller besöka Mina sidor. Skriv ett meddelande.

Fello.s